DigiState

  • Ben jij als webbouwer ook vaak hostingproblemen aan het oplossen die niet van jou zijn?

Nice! Je hebt een mooie website opgeleverd. Maar opeens belt de klant dat er geen beveiligde verbinding is: er staat een slotje of een uitroepteken in het icoon van de browserbalk. Problemen met het SSL-certificaat dus.

Ook al heeft de klant de hosting ergens anders geregeld; als contactpersoon wordt van jou verwacht dat jij de problemen oplost. Doe je dit niet, dan is de klant opeens niet meer tevreden over de nieuwe site, maar geïrriteerd over een service die niet eens van jou is.

Ondanks dat veel van deze problemen aan de serverzijde ontstaan, staat de hostingpartij meestal niet voor je klaar. En dus pak jij het maar weer op. Voor je het weet ben je de schakel tussen de hostingpartij en de klant en ben je uren bezig om het probleem op te lossen. De hostingpartij vangt de centen, terwijl jij het werk doet. Erg oneerlijk, vind je niet?

Bij DigiState vinden wij dat het anders kan. Developers die zoveel klanten bij ons onderbrengen mogen wel wat meer gewaardeerd worden. Dat begint bij een goede service. Hoe zou je het vinden als je ons alleen maar hoeft in te lichten? Wij pakken het probleem op met de klant en jij kunt de focus leggen op datgene waar jij goed in bent. De klant is weer blij met de nieuwe website en tevreden met de professionele dienstverlening.

En daar houdt onze service niet op. Zijn er problemen met de website snelheid of bij het verzenden en ontvangen van de mail? Laat het ons weten en wij gaan samen stap voor stap met de klant door de installatie. Weg met die randzaken die jij helemaal niet zou hoeven op te lossen. Wij zorgen ervoor dat hosting voor jouw dienstverlening de kers op de taart wordt. Oh ja, niet te vergeten: wij belonen je uiteraard voor de klanten die je bij ons onderbrengt!

Nieuwsgierig geworden? Lees hier meer over onze service voor developers.

 
Deel dit :

Andere onderwerpen

Klant vertelt

Wij zijn heel erg tevreden met de diensten van Digistate. Ze hebben onze digitale bedrijfsvoering enorm verbeterd, wat ons veel tijd en zorgen bespaart. Het team is deskundig, vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen en vragen te beantwoorden. Een echte aanrader!

Tijd voor een kop koffie?

Wij helpen graag om jouw ICT beleid en ambities voor de komende jaren uit te stippelen.

Neem geheel vrijblijvend contact op en stel gerust al je vragen.

Koffie doen?

Andere posts
#

Resultaten NPS-onderzoek DigiState

21 mei 2025
IT moet wat ons betreft vooral functioneel, toegankelijk en prettig zijn. Om te weten hoe klanten dat ervaren, hebben we in december en januari een NPS-onderzoek gedaan bij een kleine groep klanten.
Lees verder
#

Marco Mooij: “Ik kan mijn creativiteit kwijt in de IT”

7 mei 2025
Na twaalf jaar bij zijn vorige werkgever vond Marco het tijd voor iets nieuws. Inmiddels is hij een paar weken aan de slag bij DigiState als Netwerk- en Linuxbeheerder. Hoe bevalt het hem?
Lees verder
#

Waarom datasoevereiniteit steeds urgenter wordt

18 april 2025
De afgelopen weken komt het onderwerp bijna wekelijks in het nieuws: datasoevereiniteit. De vraag waar je data staat en wie toegang toe heeft, speelt steeds vaker.
Lees verder