Persoonlijk
- Persoonlijk contact vinden wij heel belangrijk.
- We communiceren open naar elkaar en klanten kennen ons bij naam.
Flexibel
- Wij bijten ons vast om jouw vraag of probleem op te lossen en komen langs wanneer dat nodig is.
- Met een goed netwerk van specialisten kunnen we altijd de juiste persoon inschakelen wanneer een mogelijke oplossing buiten onze expertise valt.
- Wij doen er alles aan om de juiste partner te zijn. Is dit niet het geval? Dan is het contract maandelijks opzegbaar.
Pro-actief
- Dagelijks monitoren we de prestaties van je IT-omgeving. Zien we een potentieel probleem? Dan lossen we het op, nog voordat het ontstaat.
- We geven gevraagd en ongevraagd advies om jouw IT-omgeving te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan extra bescherming op je mailserver wanneer er veel virussen binnenkomen via de mail.
- We trainen medewerkers om veilig met bestanden om te gaan. Zo sturen we regelmatig een gesimuleerde phishingmail om medewerkers alert te houden.
Hoe werkt onze support?
Geef telefonisch of via de mail aan wat er aan de hand is. Wij registreren het probleem en voeren een ticket in. Vervolgens gaan wij direct aan de slag om het probleem op te lossen. Ongeveer 90% van de tickets lossen we dezelfde dag nog op. De meeste tickets kunnen wij op afstand oplossen, maar als dat nodig is dan komen wij langs.
Je krijgt inzicht in de tickets, zodat je weet wat er gemeld wordt binnen je bedrijf. Daarnaast weten wij zo snel in te spelen op terugkerende problemen.
Iedere ochtend kijkt ons team alle binnengekomen tickets na om te dubbelchecken of deze volledig zijn opgelost. Op deze manier weten we zeker dat dat jouw digitale organisatie weer op rolletjes loopt.
"
Walter Florussen - Vos Logistics
DigiState is een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Altijd klaar om te helpen waar nodig.