DigiState

  • VoIP voor zakelijke telefonie

    VoIP voor zakelijke telefonie

    Wil jij dat geen enkel telefoontje naar jouw bedrijf onbeantwoord blijft? Dan is een goed belsysteem onmisbaar. Met telefonie (VoIP) van DigiState kun je met een kraakheldere HD-verbinding overal vanaf het bedrijfsnummer bellen en gebeld worden.

     

    Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

     

    Neem contact op


Wil jij dat geen enkel telefoontje naar jouw bedrijf onbeantwoord blijft? Dan is een goed belsysteem onmisbaar. Met telefonie (VoIP) van DigiState kun je met een kraakheldere HD-verbinding overal vanaf het bedrijfsnummer bellen en gebeld worden.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Neem contact op

Waarom VoIP bij DigiState?

Bij DigiState ben je verzekerd van hoogwaardige VOIP-diensten. Heb je een vraag? Onze helpdesk helpt je direct. Je bespaart op kosten en kunt makkelijk aanpassen als je team groeit. Plus, je kunt kiezen voor afkoopopties gebaseerd op belminuten. Efficiënt en professioneel.

Ontlast je medewerkers met een efficiënte administratie

Omdat de kantoortelefoon overal kan worden beantwoord wordt flexwerken makkelijker. Medewerkers kunnen zelf aangeven of ze bereikbaar zijn. Neem je een telefoontje aan voor een collega, dan kun je snel zien of diegene bereikbaar is. Zo blijft een klant niet onnodig in de wacht staan. Bovendien kan iedereen gebruik maken van één actueel bedrijfstelefoonboek.

Er zijn zelfs mogelijkheden om VoIP met je CRM-, ERP- of ticketingsysteem te verbinden. Als je wordt gebeld krijg je direct een pop-up waardoor de klant wordt geopend in je CRM-systeem. Je houdt dan voor iedere klant eenvoudig een gesprekslog bij. Zo integreer je belangrijke klantinformatie in een fluitje van een cent.

Hoe werkt het?

Maak gebruik van één toestel of verbind alle medewerkers in een cloud. Bellen kan op vier manieren:

  • Sluit een fysiek toestel aan bij de medewerkers thuis.
  • Via de browser op de laptop met een simpele headset.
  • Met onze app kunnen medewerkers vanuit hun mobiele telefoon bellen en gebeld worden via het bedrijfsnummer.
  • Bellen via Microsoft Teams, met de functionaliteiten van vaste telefonie.

Ben je benieuwd hoe VoIP de bereikbaarheid en klantervaring van jouw organisatie beter kan maken? Dan denken wij graag met je mee! Wij nemen de volledige installatie voor je uit handen.

VoIP heeft een aantal briljante mogelijkheden om de klantervaring van jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen:

  • Stel openingstijden in. Buiten kantoortijden gaat de beller automatisch naar de voicemail.
  • Gebruik een wachtrij om alle bellers te begroeten met een representatieve welkomstboodschap. In de wachtperiode hoort de beller wachtmuziek naar keuze.
  • Stel een keuzemenu in om de beller direct door te verbinden met de juiste afdeling.
  • Maak belgroepen aan, waarbij een paar vooraf ingestelde telefoons afgaan zodra een bepaald nummer wordt gebeld.

Wil je geen gesprek meer missen en de klantenservice van jouw bedrijf verbeteren?

Dan denken wij graag met je mee!

Neem contact op en ontdek de mogelijkheden binnen onze VoIP-oplossingen.

Neem contact op!